Luboš BÁRTA
Absolvent al Facultății de Drept a Universității Charles din Praga în 1982 și a obținut o diplomă MBA (Relații publice și comunicare de marketing) în 2012. Este membru al Sindicatului Jurnaliștilor Cehi, al Societății Americane de Vinuri, al Asociației Americane a Economiștilor de Vinuri și secretar al Asociației Jurnaliștilor WAWWJ pentru Europa. Redactor-șef al revistei cehe SOMMELIER Magazine / Revue for Hotel and Restaurant din 2002 până în 2022. Laureat al premiului anual PRIX de l´OIV (Organisation Internationale de la Vigne et du Vin, cu sediul la Paris) pentru cea mai bună carte a anului 2014 în domeniul economiei vinului – monografia Public Relations and Marketing Communication in the Wine Business (B SMART IN WINE PR), Radix 2014. Autor al publicației digitale cehe NEW NORMAL sau How to Survive a Pandemic with Honour and How to Turn a Corona crisis into an Opportunity (2021) și autor principal și editor al cărții electronice globale NEW NORMAL IN THE WINE BUSINESS (Or How To Survive Covid From An Economic Perspective While Holding On To Your Dignity And How Can This Coronacrisis Be Turned Into An Opportunity?), pentru a ajuta producătorii și comercianții de vinuri (2021).